Mesaje frauduloase pe Cosmote (premii false de 2000 de euro)

Pe numarul meu de telefon, de fapt cel pe care-l foloseste fiica mea, am primit azi un mesaj care spunea: ” From CosmoteFelicitari! Ai castigat cu COSMOTE 2000 de euro! Suna reprezentantul teritorial si revendica-ti premiul!!! Cod unic: ZL 92BK.WWW. COSMOTE.RO”. Mesajul a fost trimis de la numarul 0768449243. Treaba nu mi-a mirosit cosher si am luat legatura cu serviciul pentru clienti de la Cosmote. Banuiala mi s-a confirmat- era un apel fraudulos. La numarul de pe care a fost expediat mesajul a raspuns un barbat care era interesat de datele mele personale. Sigur ca nu i le-am furnizat. Atentie daca primiti astfel de mesaje! Nu comunicati datele personale, numai daca doriti sa fiti tepuiti.

36 comentarii to “Mesaje frauduloase pe Cosmote (premii false de 2000 de euro)”

  1. Buna Buna! Aceeasi kestie am patit si eu tot azi … kiar acum am dat un search pe google sa vad daca gasesc ceva informatii despre ce s-a intamplat azi si am ajuns aici.M-a sunat un domn care s-a prezentat a fi un angajat Cosmote Romania si mi-a spus ca am fost aleasa unul dintre castigatorii unui premiu de fidelitate de 1500 de euro.Mi s-a parut ciudat faptul ca m-a sunat de pe nr ascuns si l-am intrebat de ce.Mi-a spus k numarul este numarul calculatorului care a extras castigatorii si este un numar de 4 cifre 1428 sau asa ceva si de aceea nu imi apare numarul.Cel mai ciudat mi s-a parut faptul ca mi-a cerut numele intreg ,seria si numarul de buletin si CNP pentru „a deschide un cont la BCR in care sa imi livreze banii”.Atunci mi-am dat seama ca nu este ceva in regula si i-am spus ca nu am buletinul la mine si k nu le stiu din cap deoarece nu demult mi l-am schimbat.A intrebat cand poate reveni cu un telefon si in acel timp am reusit sa sun la relatii cu clientii.Era adevarat ce banuiam …Un nou mod de frauda…Dar oare ce puteau face cu datele mele ? 🙂

  2. BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, SUNT BIAT !

  3. pe mine ma asasineaza astia pe mail, ca cica am cistigat 1.000.000 de lire sterline la nu stiu ce licitatie made in uk. Am primit cel putin 30 de mailuri pe tema asta, de la expeditori diferiti. Mi se cerea sa dau datele din buletin ca sa imi valideze cistigul. 😀

  4. Daca ii dadeai datele… imi schimbam parerea…

  5. E hiar asa de greu sa anuntati Politia!?

  6. Astazi am primit un ms de pe nr 0767134913 ca am castigat 1000 euro,ma primit si un cod:ZL92BK.aAm contactat serviciul relatii cu clientii si asa am aflat ca este o mare teapa.Am de gand sa fac reclamatie la politie

  7. in data de 29.04.2008 am primit um mesaj precum ca ,,FELICITARI!COSMOTE. v-a desemnat prin tragere la sorti,castigator irevocabil al premiului de 20000EURO.Contactati operatorul la nr 0763836390 Cosmote/Premii. a fost trimis de acelasi nr. am sunat,am crezut.Mi s-au cerut date de buletin, crezand ca e adevarat le-am dat.Mi s-a spus sa trimit 40EURO cartele reincarcabile COSMOTE/VODAFONE pt deschidere de cont si 40EURO VODAFONE pt transfer de bani in cont.Mi s-a dat nr de cont,de card si de siguranta. Mi s-a spus ca in 3 zile voi primi banii.SUN LA ACEL NR SI NU MI SE RASPUNDE.am sunat la relatii cu clienti si mi s-a spus ca e o frauda.Am de gand sa fac reclamatie la politie.

  8. si eu am patit la fel si am fost suficienta de credula incat sa-i dau si datele din buletin. Sa fac reclamatie la politie? ce se poate intampla?

  9. Astazi am primit si eu un mesaj de genul „Felicitari!Cosmote. v-a desemnat prin tragere la sorti, castigator irevocabil al premiului de 20000 euro. Contactati operatorul la nr. 0762111630 Cosmote/Premii”. Sincer mi s-a parut suspect de la inceput si dand o cautare pe google am gasit si confirmarea….ca e un mesaj fraudulos. Asa ca, aveti mare grija 😉

  10. Mesaje frauduloase pe Cosmote (premii false de 20000 de euro)eu astazi am primit un mesaj de la 0762111630 cica departament cosmote / premii lam aburit iam zis ca am cartela reincarcabila el ma contrazis si mia zis ca sint pe abonament deci sint in colaborare cu cei de la cosmote ca altfel nu avea de unde sa stie ca sint abonament, cind miau cerut nr meu de telefon iam dat unu numar gresit si miau zis ca acest numar nu a fost ales castigator azi ma duc la cosmote si la protectia consumatorului trebe sa se ieie masuri intrun final

  11. astazi acelasi mesaj l-am primit si eu „Felicitari!Cosmote v-a desemnat prin tragere la sorti, castigator irevocabil al premiului de 20.000 de euro.Contactati operatorul la nr.0761504829Cozmote/Premii.Cozmote scrie in msg, nu e greseala mea.de fapt chiar msg in sine mi-a trezit suspiciuni si m-am hotarat sa sun la nr respectiv si sa vad despre ce e vb si cand am vz ca mi se cer datele din buletin am avut si mai multe dubii. la fel ca si cosmy23 de mai sus am spus ca nu am buletinul la indemana si nu stiu datele din el. mi s-a spus sa revin cu un telefon de indata ce sunt in posesia buletinului ca sa-mi validez premiul.dupa ce am incheiat conversatia la telefon am dat un google si am ajuns aici.deci mare atentie utilizatori ai cartelelor cosmote, e o mare tzeapa, sa nu cadeti in ea!!!!

  12. astazi am primit si eu un mesaj fraudulos, asemanator cu ceea ce este scris deja pe internet,dar daca o mai pateste cineva va las numarul de telefon dupa care m-a sunat pentru a sti de cine sa va feriti „0764979204”.Mi-a trimis de pe acest numar un mesaj prin care imi cerea sa sun la un operator Cosmote la nr.0761992467.Am sunat dar cred ca era un nr.gresit nu se facea legatura, am incercat la relatii cu clientii si la fel nu am reusit sa-i contactez, iar in final am sunat pe nr. dupa care primisem mesajul.Mi-a raspuns un anume Razvan, s-a prezentat ca fiind reprezentant Cosmote pe Bucuresti si sa-i dau mai multe date personale.I-am raspuns evaziv simtind ca e ceva in neregula, insa el a insistat sa-l sun dupa alte 15 min pt. a face o verificare, si asa a ramas ..eu nu am mai sunat…aveti grija

  13. Azi am primit acelasi gen de mesaj „Felicitari! Ai castigat cu COSMOTE@ 2000euro! Suna reprezentantul teritorial si revendica-ti premiul…” De la +40761349101. Sa fie sanatos!

  14. 0765993462 sau +40765993462 alt numar de pe care se dau premii de 2000 de EURO 😀

  15. si eu am patit astazi aceiasi chestie nu va lasati pacaliti oameni buni mie mi-au tras 7 euro din cont nu luati in seama astfel de sms-uri doar daka vi le confirma serviviu de relatii cu clientii

  16. Am primit si eu acum cateva minute de la nr. 0763.312.614 un mesaj asemenator cu al vostru. Evident nu am sunat inapoi, si am incercat sa sun la relatii cu clientii, insa nu imi face legatura cu niciun agent… Mai incerc, ca sa pot confirma ca este un mesaj „teapa”.

  17. 0763802987alt numar…si ma gandeam ca i-mi repar acoperisul in secunda doi…:)bine ca am verificat pe net…:))

  18. Dap e adrvarat tzeapa – banuiesc ca sunt mana in mana cu ceva angajati de la cosmote ,deoarece suna mai mult tinere, mare grija la 0765993462 ‘Operatorul’ razvan este din ploiesti cred…

  19. shi eu am primit astazi un sms.cica am castigat „definitiv si irevocabil 20000 de euro”a aparut si in ziar asa cevacica sunt niste puscariasi

  20. 0765993462 – „operatorul” Razvan este din Giurgiu de fapt, nu din Ploiesti si are mail oquith@yahoo. com I-am gasit numarul de tel si mail-ul pe un site pentru anunturi vanzari din Giurgiu

  21. oameni buni am primit si eu astazi un astfrel de mesaj :felicitari ai castigat cu COSMOTE@3000euro!suna la reprezentantul teritorial la 0767767569 si revendica-ti premiul :cod unic ZL92BK…daca ati primit si voi genul asta de mesaje sa va feriti fratilor ca sunut numai pacaleli asa ca feriti-va de genul asta de mesaje ca sunt numai pacaleli

  22. va mai dau inca un sfat util incercati sa nu intrati in contact cu ei pentru caexista riscul ca sa va ia din creditul de la telefon …. stiu eu pe cineva care i-a fost retras din cont 10 euro… asa ca fratilor watch out… pa

  23. frate si eu am primit inca un mesaj astazi de la unu cica ai castigat 20 000 euro la cosmote 1000 de la numarul 0763301975 wathc out

  24. Acum cu portarea de numere e posibil ca unii nenorociti sa vrea sa fie apelati pentru a face minute de bonus.

  25. mai inainte am primit um SMS ‘cica’ de la cosmote in care ma anunta ca sunt castigatoarea a unui premiu de 10 000E.Am sunat i-am dat codul trimis de el prin SMS si l-am rugat sa se prezinte.Mi-a spus ca ii cheama RAZVAN STROE si ca e reprezentantul departamentului premii COSMOTE.mi-a cerut numele si prenumele dar nu i le-am dat,atunci mi-a spus sa ma prezint luni la adresa „str.STIRBEI VODA nr.125 sector 1 BUCURESTI” cu buletinul.Mi se pare o mare sarlatenie.Cred ca voi merge la politie sa vad ce e cu numele asta desii sigur e fals.

  26. Numarul de telefon de la care am primit mesajul este 0761365047

  27. Si eu am fost tepuit cu 87 de euro pentru a castiga 20000 euro,cind am cumparat cartela prepay, am dictat codurile treptat , am mai smuls citeva informatii, prima data am crezut in lucrul aceasta, dar cind am dat seama de „teapa” am continuat sa mai dictez coduri ca sa aflu mai multe informatiidespre razvan stroe departamentul premi/cosmote.Al naibi de bine se pricepe la fraerit,sa nu cunva sa mai stati de vorba cu elEl actioneaza mai mult de jumate de ani si are nr telefon fix si se poate apela orcand, si nu se ia masuri, daca eu asface asa ceva , m-as trezi cu casa daramate peste mine de catre autoritati al ordini.Acuma are obiceiuri sa dea si numar fix info line 0212053434 la SMS.Cine vrea poate sa contacteze si sa-i multumeasca de teapa.

  28. astazi am primnit si eu un mesaj foarte interesant,cica de la cosmote,cum ca as fi castigat suma de 20 000, si m-au rugat sa ii contactez la numarul 0761392845, cica se numeste Razvan Stroe si are cnp 1780509224508,o mare vrajeala

  29. azi am primit si eu un mesaj fraudulos nr este 0761152092 de pe care ma sunat,incercati sa nu dati date de pe buletin,este o mare teapa

  30. si pe mine a incercat sa ma fraiereasca urmatorul numar: 0762033598….mi-a trimis urmatorul mesaj "Bravo verde stop antena1 si cosmote te-a ales castigator al premiului de 20.000euro"…ce FRAIER…. numai ca concursul era pentru cartele iar eu am abonament…:)) =)) tot el si-a luat teapa…..

  31. comote felicitari nr a fost ales castigator … sunati la 40768092397, nu se sesizeaza nimeni ? normal ca nu se sesizeaza nimeni daca era vantu sau altcineva ne lua dracu si pe noi si pe ai de au sunat.

  32. atentie!!!!! utilizatori de Cosmote azi am primit un sms ca am castigat un premiu de 10.000 de euro de la nr de telf 0764899106 nu am dat curs invitatiei citiind mesajele voastre aici.

  33. Hello, atentie la ultimul tip de teapa tot de individul Razvan Stroe! M-a sunat si pe mine acest cretin cu o poveste cum ca as fi castigat 20.000 de euro la o tragere la sorti pt a sarbatori parteneriatul romtelecom-cosmote bla bla, ca sa platesc nush ce taxe si impozite la posta, etc etc imi cita niste legi idioate – l-am lasat sa se agite cam 15 min dar cand m-am plictisit i-am zis pas 😀
    s-a enervat ceva! cand l-am anuntat ca o sa sun la romtelecom sa verific a zis ca nuuuuuuu….ca imi da el nr de la dpt de marketing (0760 954 083) …da da, si porcii zboara 😀 dupa ce ca e un escroc atat de penibil, nici macar nu ii trece prin minte sa isi schimbe numele?? tot rzvan stroe isi spune?? doamne mare e gradina!

  34. Am primit si eu un telefon ….3000 euro,telefon e.t.c.Numarul era 0762.97.26.49

Lasă un comentariu