Anthony Bourdain, rebel, fara inhibitii


Îmi place emisiunea sa, „No Reservations“, difuzată de Travel Channel.

6 comentarii to “Anthony Bourdain, rebel, fara inhibitii”

  1. Poza lui ăla n-o pot pune pe blog că se sperie lumea, Eugen.

  2. mama,da’,vad ca e bine dotat? hihihi! si-a scos ciontu la vedere? si mie imi place emisiunea lui!

  3. Dacă şi-a pus chestia-aia-n faţă, sugerează că e zoofil:)P.S. Nu sunt de acord cu tine referitor la profa din Zalău. Viaţa ei! Prostia a fost, aşa cred eu, că s-a pozat în ipostazele-alea. Dar dacă aşa a vrut, nu contează ce cred eu, atâta vreme cât ce vrea ea nu mă afectează pe mine. Şi treaba ei ce face cu bărbatu-său! Nesimţiţi au fost cei care au publicat pozele femeii, fără permisiunea ei.O profă, am înţeles, foarte bună şi un manager capabil.Românii sunt frustraţi, din păcate,ca naţie.Tu faci cum crezi, e blogul tău, e decizia ta, dar ar fi frumos dacă ai scoate pozele-alea cu profa. Lasă, eventual una, pe prima, care o expune mult mai puţin. Gândeşte-te că e vorba de viaţa unei tinere, la a cărei distrugere nedreaptă contribui şi tu. Nu e păcat? Sau pe cei care vor să rămână în ţară noi trebuie să-i împingem afară?No offense!

  4. No offense, Roxana!Ea s-a expus. Şi nu cred că nu ştiu cine altcineva a pus filmele pe net. Argumentele le găseşti în comentarii.Vinovat este incendiatorul sau cel care relatează despre un incendiu, ilustrând cu imagini de la faţa locului?

Lasă un răspuns

