Ce citeste Elena Udrea

„Camil Petrescu este autorul meu preferat. „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război”, sau „Patul lui Procust”, sau „Jocul ielelor”. Ultima carte citită…ăăă, în afară de cărţile pe care le citesc pentru că-mi folosesc în funcţia de ministru, despre resursele de turism ale României, am primit nişte cărţi, este o carte de Aurora Liiceanu despre patru femei cu patru destine, dar recunosc că am frunzărit şi nu am apucat să intru în profunzimea cărţii. Din literatura universală, când era o modă, Garcia Marquez (am citit, n.red), acum zece ani era o modă, toată lumea citea Garcia Marquez”, a povestit Elena Udrea pentru Realitatea.

No, dar ce a priceput?

4 comentarii to “Ce citeste Elena Udrea”

  1. Eu cred că nimic…Inafară de cărţile care-i folosesc pentru funcţia de ministru…pe care le citeşte între timp…Vă mai aduceţi aminte de un motto al lui Mihai Ursachi( odihnească-se în pace!)?…”Un om din Tecuci avea un motor/ Dar nu i-a folosit la nimic …”…Cam aşa vine…

  2. Mare poet, pacat ca se vorbeste putin de el.

  3. L-am cunoscut , i-am citit poeiile , i-am recitat poeziile…lui, ii placea sa-si auda cele scrise de domnia sa ..dar ..
    mi-e greu sa vorbesc , fara de el.. ,odihnesca-se in pace!

  4. Ce doresti sa reliefezi prin prezentarea acestui pasaj?

Lasă un răspuns

