Cu Toader Paleologu despre buna crestere in „ciulamaua politica de la noi”

Intr-o postare pe FB, Toader Paleologu vorbeste si de buna crestere… Am schimbat cateva cuvinte>
Alexandru Petria- Domnule Paleologu, tocmai fiindca stiu ca aveti buna crestere, cand va dati demisia din PD-L?
Toader Paleologu- @Alexendru Petria: Ce legatura are una cu alta?
Alexandru Petria- Are. Si mare. Stiti bine si dumneavoastra.
Toader Paleologu- @Alexandru Peria: Sint doua planuri diferite. Chiar nu reusesc sa va urmaresc.
Alexandru Petria- Tatal dumneavoastra ar fi reusit, in 90.
Toader Paleologu- @Alexandru Peria: Tocmai de la el am invatat aceste lucruri. L-am cunoscut, cred, mai bine decit dvs.
Alexandru Petria- Asa-i, aveti dreptate. Mai discutam peste cateva luni, poate. Sunt curios daca o sa raspundeti tot asa.
Toader Paleologu- @Alexandru Petria: Multumesc pentru ragazul acordat. Repet: sint planuri diferite. Chiar daca ati avea dreptate in critica dvs la adresa PDL-ului (si in parte chiar aveti), nu „buna crestere” trebuie aici invocata, pentru ca e o chestiune de pozitionare politica. Iar aceasta pozitionare e in context, adica in contextul romanesc, in ciulamaua politica de la noi.

2 comentarii to “Cu Toader Paleologu despre buna crestere in „ciulamaua politica de la noi””

  1. Excelent dialog. Cum se bagă „buna creştere”, în toate, ca o „nesimţită”. Până şi în ciulamaua noastră politică să fie vorba de „bună creştere”? Asta-i culmea. Şi eu l-am cunoscut pe Alecu Paleologu (un boier adevărat, mă simt privilegiat pentru că m-a lăsat să-l cunosc puţin) şi, desigur, nu l-am cunoscut aşa de bine ca fiul său. Dar, aproape că îmi vine să spun că aş putea să dau mărturie, că la conu’ Alecu „buna creştere” făcea parte din orice zonă pe care ar fi abordat-o. În „ciulamaua politică” de la noi, „buna lui creştere” era cu atât mai vizibilă. Eu cred că „buna creştere” l-a îndemnat pe conu’ Alecu să mărturisească că a semnat o hârtie la Securitate şi în ce împrejurări, atunci când nu îl întrebase nimeni despre asta.
    Şi, pe urmă, care este planul „bunei creşteri”? Ăla care nu trebuie să se amestece cu alte planuri? Există aşa ceva? În mod evident nu. Poţi să ai „onoare” şi „bună creştere” şi în politică, e chiar necesar. Mie mi-e clar că pentru tânărul politician Toader, personalitatea lui taică-său, va fi mereu o povară.

  2. Nu are nimic nici din umbra tatalui sau.

Lasă un răspuns

