44

27 februarie, 22 de ani pe un picior. Am inca destule de facut, oho. De recuperat. Am irosit 20 de ani in ziaristica.
No, Petria mai ai de demostrat ca esti un mare scriitor…, pot sa zic in oglinda. Si n-o sa dau gres.

4 comentarii to “44”

  1. La multi ani!

    V-am descoperit in presa romaneasca. Am citit un articol, doua, trei… pana cand am decis sa citesc mai mult.

    Va doresc sa ajungeti acolo unde va doriti: in galeria marilor scriitori romani. Sper numai sa reusiti sa surmontati vicisitudinile zilnice. Sa evitati blazarea/impietrirea provocate de realitate.

    La multi ani inca o data!

  2. La mulți și balșoi ani Sandule! Și nu uita că tot ce-i ardelenesc nu piere. Și nici nu va pieri!

Lasă un răspuns

