44. Multumesc

Dupa deschiderea calculatorul, am cam ramas fara cuvinte. Am primit deja aproximativ 200 de felicitari pentru ziua mea, la prima ora, adica la 8. Pe Facebook si mail. Le multumesc celor care mi-au scris.
Un mesaj mi-a taiat rasuflarea> „La multi ani! Sa va dea Dumnezeu sanatate si multumire sufleteasca.
Tare-as vrea sa joc intr-un film facut dupa una din cartile Dumneavoastra!”. Era semnat de maestrul Victor Rebengiuc.

6 comentarii to “44. Multumesc”

  1. Chiar merita sa implinesti 44 de ani pentru un mesaj ca cel al maestrului Victor Rebengiuc. Victoria Milescu

  2. Da, este o personalitate la care tin enorm.

  3. Daca ati primit un mesaj de la o semenea proeminenta personalitate a GENERATIEI DE AUR A ARTISTILOR ROMANIEI pot fi sigur ca asa cum v-am urat eu in mesajul meu, nepotii mei vor invata la scoala despre dvs la l. romana.
    i.nic. carasteanu = iuga nicolae.

  4. La multi ani! Putere de creație și un an insuportabil de bun!

Lasă un răspuns

