după lectura presei

ieri citeam că o zi bună începe
cu o erecţie

martie e o eşarfă shemagh coyot
gheaţa se retrage în paharul cu whisky

înseamnă că
azi n-am treabă?

alexandru petria

2 comentarii to “după lectura presei”

  1. Salivez la ideea unui visiki de calitate. Ultima data am avut in CHIVAS REGAL. Acum mai am un pic din cel facut de mine. De mere si apoi, altul de prune. De 58 grade. Cu savoare de piersici la cel de prune intrucat am macinat cu os cu tot 8 saci de rafie de piersici si i-am amestecat in 1500 kg de prune. Ce a iesit poate bea si generalul.

Lasă un răspuns

