apă plată, ceai verde

te-am iubit cu trupul pe cuvinte
m-ai iubit cu umbra

am băut numai cafele tari
în căni de apă
ai băut numai ceai verde şi apă plată

am înjurat şi am dat din mâini revoltat
ai zis că perturb liniştea

mi-am jupuit pielea să-ţi acopăr
inima,
iar inima se rostogoleşte pe stradă,
asfaltul se înmoaie pe unde ajunge,
şi rostogolindu-se devine mai rece, aburită, mai rece,
ciudăţenie pe asfaltul topit, zimţată,
inima ta
cu apă plată şi ceai verde
Alexandru Petria

5 comentarii to “apă plată, ceai verde”

  1. Excelent prins sentimentul, bine structurat stilistic, stilul tau… recognscibil din marea de stiluri care bat malurile literaturii.

  2. In cani de apa plata
    Imbratisez un zambet,
    Iubirea se aseaza
    In slova unui cantec.
    Ce mult te-am iubit Paraschivo…
    Si poemul se-neaca subit
    In frumusetea unui suflet
    Pe crud asfalt rostogolit.

  3. EU nu cred ca am ranit pe nimeni sunt bombardat cu vorbe bine mestesugite DA recunosc sunteti bucuresteni voi faceti voi desfaceti sforile DAR in locsa scapam din plasa saraciei mai rau ne afundati SI eu stiu de ce intretinere mare concurenta mare gazetareasca CUM sa va mai plecati vazul si pe mesajele ce vaaduce gemete si strigate de durere si ajutor EU blajinult@yahoo.com strigde 2 ani dupe ajutor voi NU voua nu va pasa SUNTETIsurji din turnul de fildes al palatului construit cu sudoarea creionului si ne lipsitul microfon facetibani buni pe seama polititicienilor si prin ajutor reciproc si ei traesc in lux STIU ce zici prietene ciripoi NE merge smenul prosti da cu VOTUL noi strigam TARE mai frate nu vezi ca ne doare ,chear su dosul frecat de mataranga celor cu bani de copile sau saturat EU ma visez in bratele tale si fara mila mio pui CE imi promiti in visul meu erotic STAI mosule ca iti dau bani sa te operezi de cataracta si cand vei vede ce frumos sunt VI singur pe degeaba drept multumire (am scris in parabole ca si tu orator de bucuresti pre le spui in versuri EU stiu ce atac la persoana faci CU drag Treanta de -caracal.ro asa ma numesc acum pe facebooc treanta@yahoo.com

  4. Conasule, eu sunt asa din intamplare
    far-de salar si far’ de stare,
    daca injur la ceata lu’Pazvante,
    este ca prea ne-a pus pe coate
    dar te anunt, eu sunt plecat
    daca mai stai intri-n… Senat.

Lasă un răspuns

