poezia, gen

ia două tipe fuselate ultima oră, gen,
aşa,
o cameră largă să nu vă învineţiţi de pereţi,
brunetă şi roşcată în hotel,
cu ţâţe onorabile,
ştiu că nu eşti în limbă după blondele cu neuron stingher, gen,
bumbăceşte-le până le zdruncini siguranţa,
până se răsucesc recunoscătoare,
şi spune-le că şi mâine o luaţi de la zero,
că e ok,
că sexul tău nu doarme în bibliotecă între proust şi james joyce ,
apoi vezi cum iese poezia
precum pasta de dinţi din tub,
gen

Alexandru Petria

2 comentarii to “poezia, gen”

  1. genele mele spun:
    sa iau o tipa remaiata gata
    gadilata, pana una alta,nu mai am curajul
    si sa o prind cu o sarutare
    de nisipuri miscatoare,
    apoi o aplec, eu am plecat
    tradare….
    cred ca tipa e barbat.
    Traim vremuri tulburi….

    n

  2. te rog, mai mare Mag si Zen
    eu scriu pe un telefon fidel
    corecteaza, rog, catrenul
    eu arunc telefonul.

Lasă un răspuns

