Cu poeme in Cafeneaua literara

In numarul pe octombrie al revistei piteştene „Cafeneaua literară” am două pagini cu poeme. Pdf-ul publicatiei este aici http://www.centrul-cultural-pitesti.ro/images/pdf/cafenea10-2012/cafe10-2012.pdf .

ImagineImagine

2 comentarii to “Cu poeme in Cafeneaua literara”

  1. Multe dintre ele sunt remarcabile. Vă felicit! Este o încântare pentru mine să vă descopăr blogul. O să îl ataşez la bookmark-uri.

  2. mi-e dor de dorul cu care va-nconjuram
    mi-e dor de mine cum eram cand eram langa voi
    mi-e dor de starea mea cand va iubeam
    si-mi radea sufletul cand povesteam de “noi”

    uitarea insa-si lasa mrejele cetoase
    spatiul iti sterge perspectiva, ochiul se-amageste
    sunt tot aici si nu s-au dus trairile frumoase
    insa doar pentru cel care inchide ochii si iubeste

Lasă un răspuns

