Premiul Cartea anului 2012 reformeaza calendarul

Cartea Anului 2012 se acorda… in 23 noiembrie! Si anul editorial nu s-a incheiat. Daca asta-i profesionalism, sunt de la Martorii lui Iehova. Premiul- in valoare de 10.000 RON- este dat de Romania literara, cu sprijinul financiar al Guvernului Romaniei. Juriul: Nicolae Manolescu – presedinte, Gabriel Chifu, Cosmin Ciotlos, Sorin Lavric, Simona Vasilache si Mihai Zamfir.

8 comentarii to “Premiul Cartea anului 2012 reformeaza calendarul”

  1. Cred ca nu va inchipuiati ca premiul asta se da pe merit…ati vazut,cred,cum s-au acordat si celelalte.Probabil lista”scurta” va fii aceeasi…

  2. nu stiu cum se va da, insa este o treaba de mantuiala.

  3. Imi cer scuze ca nu m-am uitat mai intai la nominalizari.M-am uitat dupa si am descoperit ca nu sunt aceiasi scriitori dar sunt aceleasi mari edituri…cred ca nu trebuie sa ne …impotriva vintului.Eu nu sunt in uniunea scriitorilor si nici nu ma intereseaza asta,dar ma deranjeaza faptul ca nici unul dintre,deja,supercunoscutii autori si editori,in acelasi timp,nu-si face un tel din a descoperi si a-i publica si pe altii care vin din urma…oare nu merita nici unul?

  4. Coane – și eu am luat premiu pentru CARTEA ANULUI. Însă, doar 1000 de euro.
    Sponsorul Manolescu&Guvern e mai bogat…

  5. sigur ca e mai bogat, numai ca e o nedreptate pe bani publici.

  6. Daca, Manolescu-i la putere (puterea a doa, a treia etc)
    Si ai tupeu si strigi: Huo breee! Eminescu-i regele.
    Si nu scrii poezi cu machitorii, fara s-o dai cu vlaga tarii,
    atunci esti pus la index si redus.
    -saracii nu au bani, nu au produs !

  7. Intre timp,cu mijloace proprii,m-am convins ca romanul meu nu a fost citit de niciunul dintre juratii care trebuiau sa dea verdictul final,la concursul pentru cel mai bun roman al anului 2012…daca ei m-au pacalit,i-am pacalit si eu,trimitindu-le fiecaruia dintre ei,romanul meu,chipurile pentru a-si da cu parerea si primul,nu mi-a mai raspuns niciodata,cel de-al doilea m-a intrebat mai intai daca nu cumva sunt fiica lui Sirbu de la PROTV,ca sa stie cum imi raspunde si a „citit” romanul,desfiintindu-l,fara sa-si dea seama ca ar fii trebuit sa-mi raspunda ca l-a mai citit odata…iar celui de-al treilea,mi-a fost pur si simplu sila sa i-l mai trimt,caci as fi primit acelasi raspuns sau poate mai rau.Nu dau nume,dar va las pe dumneavoastra sa ghiciti care,cum s-a comportat…

Lasă un răspuns

