Despre „Deania neagră”, la cald. Parerea unei cititoare

Aseara pe Facebook:

Sandule, vin din dormitor râzând cu lacrimi, doar ca sa-ți scriu ” la fierbinte”. Am ajuns la dialogul de pe chat dintre senator si Mirela! M-a bușit râsul sonor și nu mă puteam opri, continuând totuși să citesc. Am gustat tototot. Cartea e exceptională si merita să o scrii chiar daca mi-o scriai numai mie! O gust din plin, am surprins toate detaliile/ accentele de pâna acuma si nu știu ce lectură îmi putea face mai bine! Bravo! Este, categoric, peste cât mă așteptam. Nu mă întreba de ce aștept puțin…tu ai un talent fantastic!

Este parerea la cald a unei cititoare despre „Deania neagră”, o doamna pe care n-o cunosc decat de pe net.

One Comment to “Despre „Deania neagră”, la cald. Parerea unei cititoare”

  1. O asemenea parere, care se vede ca este scrisa din inima, valoreaza mai mult decat o cronica literara rece, oricat de docta si cu desteptaciuni intelectuale aruncate pentru epatare.

Lasă un răspuns

