Archive for octombrie 12th, 2008

octombrie 12, 2008

Fut

Este titlul provizoriu al micro-romanului, nuvelei sau cum vreţi să-i spuneţi, un text- în orice caz, la care lucrez.

Un fragment:

8:46 PM mirela: da, esti:)
me: sunt aici
mirela: inca nu am citit toate mesajele din amandoi
me: ce bine imi pare
inainte am intrat
8:47 PM mirela: am fost mai devreme, am observat, de asemenea, ca nu le citisei pe cele pe care ti le lasasem..se pare ca ai fost plecat sau ocupat
me: m-am gandit mult la tine
n-a mers netul
mirela: am fost si aici, vreau sa spun:)
me: si ai citit
mirela: graba mea de-a vb cu tine..:))
8:48 PM doar doua..:P
me: te sarut
mirela: o sa le citesc si pe celalalte..
s ieu
me: te sarut
mirela: stau si ma gandesc ca, aproape mi-am pus sufletul in palmele tale
me: si eu
mirela: oare, de ce?
8:49 PM practic, suntem 2 straini..nu ne stim calitatile, personalitatile..aproape nimic
mare curaj..sau putina nebunie?:)
me: nu stiu, cred ca ne potrivim
este si curaj
mirela: ca nimic n ue intamplator, asta e clar..bun sau rau
in viata noastra sau in noi insine, chair..:)
8:50 PM me: sigur ca nu este intamplator
mirela: ce-ai ma ifacut azi?
me: nimic deosebit.am umblat d. bani pt atelier mirela: mi-a ifi dat, oare, beeb, daca n uapaream?
😛
🙂
me: da
8:51 PM mirela: pare-se ca n ue cazul..nu ma dezlipesc de net.:))
ok, cred..si ma bucur, totodata
me: ti-a fost dor
mirela: oare, am gresit lasandu-ti nr?
me: si eu
mirela: da, mi-a fost..si tu stii si fara sa intrebi
me: putem vorbi in tihna
mirela: atata doar ca-ti place sa si certific
🙂
me: nu ai gresit
8:52 PM mirela: da?
ok!:)
cu ms e face?
me: da
ce ms
mirela: cum*
se face..ca vom putea vb in tihna?
me: nu inteleg
dorm baietii si ea
mirela: aha!
8:53 PM me: da
mirela: le-ai sarutat, banuiesc, pe frunte si nu numai
vreau sa cred ca esti ideal
me: nu acum
mirela: 🙂
dar, cand?c
and intri la somn?
me: nu sunt ideal,sunt cum sunt
mirela: 🙂
8:54 PM me: nu intru vreu sa vorbim
mirela: doar daca esti perfect cu cei dragi, poti fi perfect si cu cei dragi, din afara cercului familial..in speta cu mine:)
me: sa te simt macar asa langa mine
mirela: da, ce dureros..pana la lacrimi, aproape
8:55 PM me: ce pacat ca stam departe
mirela: da; poate, intr-un fel, e bine
cel de sus ne protejeaza de ceva, ulterior, am fi regretat..el stie mai bine
me: de ce
mirela: sau, e un refugiu la mintii
noaste/mele..acum:)
8:56 PM ne-am complica, putin, vietile..cred..
nu stiu, doar zic..
nu conttest, insa , faptul, ca ar fi ceva deosebit
bazat pe sinceritatea goala-goluta:)
me: oricum, ma bucur ca te-am cunoscut
8:57 PM mirela: si eu
me: te sarut
tu nu?
mirela: si eu te sarut
ba da
chair fara retineri..
8:58 PM me: muntââ+
mult
mirela: nu, nu prea mult..
nu inca:)
me: de ce, ticaloaso
mirela: daca-s ticaloasa?:))
me: ihi
mirela: de-aia:)
hi hi:)
8:59 PM me: sic
te sarut
poti vorbi
mirela: :))
pot oricand vorbi
me: cum de
9:00 PM mirela: pot oricand vorbi?
in sensul de a transmite ..
sau..?
care-i ideea?
ne grabim:)
me: de-a transmite
mirela: pot dar nu o si fac..:(
9:01 PM me: cum
mirela: ?
me: cum te simti
mirela: psihic?
9:02 PM sau, fizic?
si, din care pct de vedere?
me: fizic
mirela: emotional?
me: al bolilor, emotional stiu
mirela: sau, al sanatatii..conjucturii familiale, al job-uluii..
dar, ce nu stii inca?
ce nu ti-a mspus?:)
me: mi-ai spus, dar imi ziceai de spate, ca te doare
mirela: nu-mi aminti
e o durere fizica permanenta
9:04 PM me: e asa rau
mirela: e cronica si e netratata, sau tratata dar cu indiferenta
imagineaza-ti ca statul meu pe scaun presupune chin
me: ai grija la misc bruste
mirela: statul in picioare- de asemenea, ba chair ma idureros
chiar si in pat trebuie sa-mi gasesc anumite pozitii
9:05 PM me: sedentarisnl nu face bine
mirela: stiu
o sa incerc safac exercitii de intindere a coloanei
pe
ntru a destinde spatiul dintre vertebre
me: bat in lemn, n-am baiuri
mirela: 🙂
sa n-ai
9:06 PM in zona lomara e deja un mic dromader:)
me: nu-mi place ideea ca suferi si nu-ti pot spune langa obraz 2 cuvinte
mirela: care ar fi?
🙂
me: te iubesc
9:07 PM mirela: multumesc din suflet
dar imi daruiesti mult prea mult
me: asta e
mirela: fata de ct ma simt in stare sa primesc sau sa daruiesc
me: acesta sunt
mirela: ma iubesti, neconditioant, cu tot ce-i bun si/sau rau?
me: da
mirela: sunt muta
9:08 PM crede-ma
me: de ce
mirela: mi-e greu sa cred
me: de ce
mirela: pur si simplu..
me: eplica
mirela: desi, si eu, pentru tine, nutresc sentimente neintelese de organism si de suflet..
9:09 PM chiar oftez mai tot timpul
me: …ce
mirela: dar refuz sa cred ca e ceva profund
me: de ce
eu asa simt
mirela: spunea, fiecare dintre noi, la un moment dat, ca suntem cerebrali
me: suntem
9:10 PM mirela: si eu, dar imi repet ca nu e decat un sentiment..nedefinit
oare, ma mint?
me: dar cred ca cerebralitatea se poate impleti cu carnea
da, cred ca te minti
9:11 PM si te alinti
mirela: ..:(:)
de alintat, nu cred..
me: te pisicesti
mirela: amagesc, eventual:)
nu
me: nu
9:12 PM mirela: deja se revolta eul tau interior?
de aceea taci
e ca si cum m-ai privi
fiind langa tine
me: in ce sens
mirela: si ma sfredelesti cu privirea
sa ma determini sa recunosc
me: da
mirela: ca mint sau ma mint:)
9:13 PM me: cam asa
mirela: 😛
adevaru le ca ma eschivez, cred, putin
e o protectie sau autoprotectie
cred..
9:14 PM me: sau o chestie tipic feminina. de cochetarie
mirela: consideri ca m-ar caracteriza?
me: nu deloc
mirela: asa cred si eu
me: dar iti place oleaca
mirela: dar poate as fi sau chair sunt subiectiva
am spus, fara rezerve, ca incep sa ma obisnuiesc cu prezenta ta
si nu numai
me: si eu
mirela: dar ca te iubesc, chair nu indraznesc
si n ucred ca-i vrea sa te mint
sau saspun dedragu lde-aspune
😉
me: nu
mirela: ok
9:16 PM me: ok
mirela: oftez, tu?
me: te sarut
mirela: te arut si eu
me: cum trebuie sa fie pt tine un barbat
mirela: sincer
9:17 PM me: da
mirela: ce calitati?
me: foarte
tot
mirela: safie bun la suflet
me: spune
mirela: am spus
sa fie bun lasuflet
me: altceva
mirela: si detept
me: altceva
mirela: si fara barba:P
😉
me: chiar
mirela: tu ai:P
9:19 PM me: da te deranjeaza
mirela: n-as putea, cred, sa fac dragoste cu tine sau sa ma saruti, avadn barba
da, ma irita pe fata
me: de ce
mirela: claudiu a avut mustata
si si-a ras-o
me: si eu poate
mirela: iar dragoste n ufacem decat daca se barbiereste proapspat
me: dar nu irita
9:20 PM mirela: manierat, de asemena
nu stiu..
me: altceva
mirela: se leaga intre ele, calitatile
suficient, cred..
nu stiu..
me: cred ca nu rigid de manierat
mirela: de ce intrebi?
a, nuu
9:21 PM me: eu nu sunt rigid,
mirela: ar fi obositor si m-ar inhiba chiar..cred:)
me: esti normala
mirela: vorbeste-mi despre tine, sebastian
me: ar fi ca sexul cu prezervativ
mirela: cand spui ca sunt normala, adica?
ce te determina sa concluzionezi ca.
me: nu-mi plac scortosii…
sunt direct
mirela: aha!:)
🙂
me: prost de direct uneori, nitel timid
mirela asa:)
eu, irascibila..(intervin in monologul tau)
me: poate ca curajul este o depasire eacerbata a timiditatii
mirela: imi sare tandara repede, dar im irevin lafel derepede
da, inteleg ce vrei sa spui:)
me: imi plac femeile cu personalitate
mirela: dar si faptu lca est isigur pe tine te determina, cred..
9:24 PM me: nu plantele, care stau unde le pui
la femei ma refer
mirela: asta e…sunt_em oameni printre oameni
me: imi place sa fiu rasfatat
mirela: si cred ca fiecare isi are jumatatea sa, in univers
9:25 PM me: ce zici cu rasfatatul
mirela: daca0mi place sa fiu?
sau?
daca sunt|?
😀
tu, esti
me: sa rasfeti
mirela: ai marturisit:))
me: un barbat
mirela: da, imi palce
la nebunei, chair
me: chiar
9:26 PM mirela: simt ca trebuie sa daruiesc tot ce-i bun in mine
me: cum spune-mi
mirela: neconditioant
ar sa merite
me: adica
mirela: cum?
tandra
me: da
mirela: in tot
me: practic
9:27 PM mirela: concret, vrei sa spui?
stergi:P
me: iti place sa faci cafeaua dimineata
mirela: e greu sa-ti gasesti cuvintele? sau, trebuie sa le cenzurezi?
da
nu tot timpul:P
me: ma gandesc
mirela: asa?
me: asa
mirela: pup
🙂
9:28 PM me: cum it imaginazi o zi cu barbatul iubit
mirela: o zi?
nu sunt pentru o zi
me: macar
mirela: nu vreau sa ma gandesc ca e doar o zi..n-ar fi barbatul iubit
me: stiu ca nu esti
mirela: ar fi o intamplare!
ATAT!
9:29 PM me: spune ca idee
mirela: sebastian
me: da
mirela: pentru mine barbatul iubit
inseamna
persoana fara de care n-as pute atrai
si careia i-as zambi tot timpul
i-as vorbii-a
s face prajitura preferata
9:30 PM l-as intreba tot timpul
nici n ustiu ce..
mi-as face planuri impreuna cu el..
m-as iubi
ca nebuna
nu stiu..
ar fi ca o zi insorita!
me: m-ai dat gata cu prajitura
mirela: razi de mine?
rosesc..raule!
me: deloc
mirela: jur ca asa as face
🙂
me: imi plac prajiturile, desi sunt fumator
mirela: orice, doar sa ii arat ca il iubesc i nfelul meu, simplu
si mie imi plac, la nebinie
me: est adorabila
mirela: ct fumezi pe zi?
multumesc, seb
9:32 PM me: imi plac dulciurile, inghetata
mirela: nu pot sa cred!!
la fel
me: un pachet
mirela: mie, cea de vanilie
cu caramel, eventual
me: ciocolata
mirela: daaa
exces sau in exces:))
9:33 PM me: in eces
mirela: exces de
in exces:P
pup
me: ai ceva cu fumatorii
mirela: nu
doar cu grasii:))
esti?:)
9:34 PM me: ma bucur, de baut nu beau..
mirela: ??
ma bucur..
sotu lmeu bea
me: nu sunt gras, totusi sunt solid
mirela: si, cand bea, devine violent
aha!:)
me: nasol
9:35 PM mirela: da
e most genetica, cred..
me: auzi, sunt solid
mirela: aud!
:))
me: tapan
mirela: dar, solid si cu o brta ca in 9 luni
nu se poate?
:))
me: nu
mirela: bine:P:P
9:36 PM me: ce inaltime ai
mirela: 1, 57
si 57 kg
m-am cantarit la buc
me: 1 70
mirela: cand am fost la spital
me: 85
9:37 PM mirela: era necesar pentru testul osteodensiometric
me: stiu
mirela: esti bine:)
me: chiar
mirela: mi te imagiam, dupa poza mai solid:))
testu la iesit bine
me: nu esti cam slabuta
mirela: nivel normal
nu
nu cred
😦
n ustiu
9:38 PM me: sfrijito
mirela: sunt?
:))
me: esti simpatica
mirela: :p
mss
i tu
bia acum
de-o vreme
era gata sa ma pierzi
tot insistand pe tema sexului
me: de ce
mirela: nu ca m=nu mi-ar fi placut, dar
ma chinuai, preactic
practic*
me: n-am vrut
mirela: doar imi provoca reactii
si, apoi, trebuia sa dorm
sa-m itreaca
ok
me: si mie
9:40 PM mirela: am depasit, cu brio, faza
da
me: apropo, cum iti arata sanii
mirela: si pentru tine trebuie sa fi fost greu
nu bine
me: sigur
mirela: sunt ca dupa nastere..
de ce?
😛
me: adica
9:41 PM mirela: pai, s-au marit in volum, mul prea mult, in timpul lactatiei..ca
me: nu te jena
mirela: apoi, brusc, sa-mi scada..intrerupand la 3 luni ale copilului
ba da
ma complexeaza ideea ca sunt lasati
si ca am ruptura de perineu
si mai multe
m-a mdezbracat demult in fata ta:)s
me: nu trebuie
mirela: punandu-ti aproape tot despre mine
poate ca nu
me: asa e ok
mirela: dar daca nu mi se repeta
me: ba da
mirela: ma chinui, sugestiv, singura
me: am incredere in tine
mirela: e bibe ca ma eliberez
stiu ca asta incerci sa faci
zambesc:)
ai incredere, in ce sens, seb?
me: cate nasteri ai avut
mirela: una
si nici o intrerupere de sarcini
am dereglari hormonale inca de la 17 ani
am nasc la 28 de ani
me: pai baiatul este mare
mirela: a trebuit sa ast 4 ani copilul
are 12 ani eu 40
me: ce dereglari
mirela: menarha
a afot la 17 ani si jum
poi, dereglari..i nsensul ca nu am mentruatia regulata
me: sotia a nasc la 30
9:45 PM mirela: niciodata
am pauzr si de 7 luni, de un an
de 3 luni,..
me: e rau
mirela: e vraiste
da, stiu
me: ai bufeuri
mirela: am pilozitate in exces:(
da
me: unde
mirela: mai pune si lisa de tandrete, de dragoste
ma inhib aproape tot timpul
nu am o echilibrare emotionala
me: imi plac pilozitatile
mirela: n-am cum:(
nu inteleg ce va place la femeile cu par
in exces
me: ai poate o parere rea despre tine
mirela: eu, daca nu m-as epila, singura, acasa
as da sal meu la cosmetica
🙂
nu
dar atat de rea incat sa stau departe de barbati…
desi simt nevoia sa fiu iubita
ca orice femeie, cred..
si, ca mame, devenim si ma isensibile
eu, el putin
9:48 PM me: ai o doza de masculinitate?
mirela: rad, glumesc, vorbesc, ma socializez aproape perfect, cred eu
iubesc, in special, copiii si batranii
🙂
me: iti place sa domini sau sa fii dominata
9:49 PM mirela: sa fiu dominata
dar intru in joc, daca ma simt bine
me: sigur
mirela: devin activa
me: adica
mirela: adica, am initiativa
dar, am uitat cum e sa faci dragoste de palcere
in schimb, dl meu, e profesor in ale amorului in pat
me: ai initiativa la dragoste
mirela: pacat ca nu este si cinstit cu el si cu mine si uita in restul timpului sa fie la fel detandru
am, daca imi palce cineva
as simti nevi=oia sa-i si arat
m-ar atrage
dar, vorbesc pe termen lung
greu ma atasez cu adevarat de cineva
chair daca, de moemnt, cred ca e totul ok, ma inchid in mine imediat
🙂
me: si eu
mirela: da?
me: da tu esti exceptia
mirela: la tine, ai spus ca decurge totul bine
de largula?
poate te grabesti
me: da
9:53 PM mirela: esti tanar, ai tot timpul sa intalnesti pe cineva cu calitati
me: si tu
mirela: mult mai multe decat mine
si eu, ce?:)
🙂
me: da ce
est tinara
bine
cu nerv
mirela: sunt?..mmm..
a cam trecut timpul
neexploatata la capacitate maxima:)
:))
rad..
nu de mine, cu tine..sau singura
🙂
me: ce te-as eploata…
acum
mirela: o data, de 2 ori
apoi?

ai inchis?
la mine picase netul

10:35 PM me: ai inchis inainte
mirela: s-a inchis
nu-i totuna
🙂
me: nu-i
mirela: inchideam doar cand
10:36 PM me: as vrea sa-ti sarut sexul
mirela: tu continuai mai deunazi sa vrei sa vb de/despre sex
🙂
dar, si atunci, iti spuneam
me: auzi
mirela: aud
:))
me: si
mirela: si?
me: si
mirela: nu inteleg
10:37 PM me: te sarut
mirela: te joci cu mine, acum
nu-mi place
me: nu ma joc
mirela: crezi ca pentru asta am dorit sa revein/enim?:)
10:38 PM ba da
me: as vrea sa-ti sarut mult sexul
mirela: eu asa cred:)
me: te inseli
mirela: mi-ar face palcere, daca ar fi sa fii jumatatea mea sau prietenul meu de suflet
me: spun ce simt
mirela: si eu
me: cred ca sunt
mirela: eu nu ma supar, tu?
10:39 PM me: nu
mirela: ok
me: dar nu cred ca vrei sa-mi tai puta…?

10:40 PM me: simt ca am draci in pantalonii de trening
mirela: e normal, sebastian?
10:41 PM ??
me: m-am facut sex de cateva zile..gandindu-ma la tine
nu este normal
mirela: nuuu..de ce?
nu-i drept
viata ta familiala e viata ta!!
me: simteam o inseklatorie
10:42 PM mirela: nu ma inseli cu nimic..daor cdaca ar fi sa incepi aici si sa continui
te inteleg perfect!
dar, seb.. te rog
me: o duplicitate care nu-mi este caracteristica
mirela: ai acceptul meu!
iti multumesc
sd
desi ma simt vinoavata, totodata
me: data trecuta am ejaculat in pantaloni
mirela: stiu
nu am cum sa uit
asa cum nu uit cand, neejaculand in alta seara
a trebuit sa finalizezi singur
me: asa-i
mirela: te ibratisez
me: si eu
mirela: deja intervin prea mult in viata ta
nu asta vreau
me: cred ca gandim la unison
mirela: promite-mi ca vei fi tu, cel de ieru, inainte de a ma cunoaste
me: eu vreau
10:45 PM mirela: si, daor cand esti cu mine, imi apartii
me: sunt eu
mirela: am apreciat atat de mult gestu ltau, incat , daca ar fi sa se poata, as face dragoste cu tine
fara nici o ezitare..:)
10:46 PM me: simt
mirela: ma bucur
gandurile noatre s-au intalnit. cred, de mult..
inerfereaza..
me: da
sigur
mirela: dupa ce trec de un anumit nivel..in eter, aproape ca nici nu mai e greu
plan astral neinteles de ratiunea noastra
me: te simt aproape
mirela: doar de subtilul din noi
sunt, sebastian
me: bblablabla
sic
mirela: sanu te joci cu mine, te rog, da?
nu tia-m cerut si nu -ti cer nimic,
me: glumesc
10:48 PM mirela: irascibil, sensibil:)
te simti bin, de-aiac
me: da
mirela: a tu n ucred ca mai prea glumesti
erai asa incrancenat
me: cred ca da…
mirela: pup
me: sunt relaxat
mirela: ma bucur
esti liber
incepi sa te simti ca atare..cred
10:49 PM me: doar in pantaloni nu-i relaxare
mirela: !!!:)
me: nici la tine
mirela: de obicei,la cat timp faci dragoste?
nici
normal
10:50 PM me: la cateva zile, inainte zilnic, dar a intervenit rutina…
mirela: este placerea si dorinta ta
dar ea?
doreste?
10:51 PM sau..intra in atmosfera? sa ma exprim asa..
🙂
me: cam trag de ea de-o vreme
mirela: doar de-o vreme?
me: de 2-3 ani
mirela: poate ai gresit cu ceva/undeva/candva? sau?
aha!
10:52 PM me: nu
mirela: poate unde se apropie de menopauza
?
me: poate e menopauza…
mirela: da, e clar
ne furam gandurile:)
me: a intrat
mirela: ok
incj-hide
me: ihi
mirela: 😛
me: nu
mirela: nu..ce?:)
10:53 PM me: cu inchisul
mirela: credeam ca aintrat ea si..
me: nu aia ai spus
mirela: am tastat gresit din graba
dar aia vroiam sa spun
me: te sarut
vrei sa inchizi
mirela: nu
avem ocazia
😀
11:04 PM me: nici eu
dadadadada
mirela: :))))
me: scot limba la tine
mirela: ce greu m-ai inteles..
scoate-o
sa nu scoti si:))
sunt nebuna:))
me: as vrea
11:05 PM mirela: 🙂
me: nu esti
mirela: nu?
nu:) cred..
me: esti franca
mirela: recunosc
de cate ori am avut de peirdut datorita sinceritatii mele
11:06 PM me: si eu
mirela: acum, uneori, imi zic ca, pote, era ma ibine sa fiu mai putin impulsiva
as fi evitat multe inicednte neplacute
si consum de stres
🙂
me: mirela, pe sex te depilezi
11:07 PM mirela: nu in totalitate
de teama durerii, cred
🙂
me: adica
mirela: si nici n u stiu daca a arata ca la 12 an ie bine:)
pai, in zona labiilor si putin ma isusu, nu
am colege care se eplieaza 100%
nu sti ude ce
me: nu cred ca-i bine
mirela: ?!:)
de ce intrebi, sebastian?
me: parca-i ceva nedezvoltat
mirela: da, cam asa..
si eu cred la fel..
me: sunt curios
11:09 PM mirela: desi, poti sa vezi si altfel: sa-ti imaginezi ca-i la pubertate..:)
si e la inceput..si ca…
asta, imaginativ..
depinde, cred, de la pers la pers..
ok, am inteles, din ciriozitate:)
ai intrebat:)
me: eu am par
11:10 PM mirela: mi se pare normal
sa existe
me: altii se depileaza
mirela: doar sa fie scurta cat de cat
me: pe sex
mirela: ca si la femei, si la brbati..
me: sigur
mirela: e cam la fel: fiecare, cum gandeste
🙂
cred ca cei cre, in principal, practica sex la ordinea zilei
si cu dicersi aprteneri
procedeaza in consecinta
me: cum iti place sa fii sarutata pe sex
11:12 PM mirela: 🙂
pe labii, in vagin:) pe anus…
altfel, cum?
me: pe anus
mirela: da, si..
me: mult
mirela: mmm..
me: si…
11:13 PM mirela: si..?
me: spune
mirela: sebastian, esti incordat!
me: da
mirela: ai nevoie de stimul
te sarut
me: excitat
mirela: imi palce sa simt cum juisez
in timp ce-s sarutata
me: imi place
si mie sa sarut acolo
mirela: si imi place sarutl francez
sau cand baga degetul
usor
me: da
mirela: 🙂
me: unde
11:15 PM mirela: imi place cand atinge, usor, anusul
me: unde
mirela: cu limba
apoi, cu fdegetul
cand ma intoarce pe burta
si ma penetreaza pe la spate..ador
me: sa fii in anus
11:16 PM mirela: uneori, na-s vrea sa se ma itern=mine
nuu
acolo, nu pot..
dar am incercat
e o senzatie noua..asa cum e aici, cu noi
me: nu ti-a placut
mirela: dar e dureroasa..si neigineinca
11:17 PM me: poate nu te-a pregatit destul
mirela: paote daca
exact
asta vroiam sa soun
me: n-a fost bland
mirela: muschii erau incordati..
me: trebuie multa blandete
mirela: probabil
nu are sufucenta rabdare, poate
me: relaare totala si nu doare
mirela: esti bine?
11:18 PM ai rezolvat?
me: rau
mirela: te sarut, seb
me: nu
mirela: dar, daca oun mana?
pun
me: si eu
mirela: usir, usor
me: pune
mirela: si ma joc?
imi place
me: cu ce
mirela: sa o simt tare:)
cu mana..nu simti?
11:19 PM me: ba da
mirela: vrei sa o ating cu buzele?
🙂
me: iti sarut ochii
mirela: voi faceti sex oral?
me: da vreau
mirela: multumesc\imi place mult
me: da facem
mirela: sunt deja acolo…
me: imi place
mirela: si tu ma mangai pe par:)
te simt incordat..
me: unde esti
da
mirela: incerci sa schibi ritmul
jos
la ea:)
me: vreau sa stai deasupra
mirela: sunem nebuni?
ma asez, incet
deasupra
me: da
11:21 PM mirela: si intru
me: cu sexul pe gura mea
mirela: gem usor
imi palce
me: unde
mirela: ooo
me: da
mirela: vrei sa continuam cu sarutul francez?
ok
me: te sarut
mirela: si eu seb
apoi, ce o sa ma fac?
11:22 PM me: mult mult mult
mirela: unde o sa ma scund?:)
oftez..putin
me: pana simt ca termini pe buzele mele
mirela: 🙂
me: indelung
mirela: termin o serie, dar continui..
imi place sa n use ternime, seb..
si tu stii
me: te sarut pe gura
mirela: esti biner?
me: apasat
da
mirela: 🙂
ma bucur
me: iti framant sanii
11:24 PM mirela: as vrea sa poti sa fii aici
me: cum vrei..mai tare sau mai incet
mirela: sau sa fiu eu acolo:)
incet
abia sa te simt
me: si eu
mirela: ma dor, altfel
🙂
me: si pe mine
mirela: imi place sa le ating
sa le simt, tari, in palemele mele
me: vreau pe la spate
mirela: e o placere deosebita
me: da
mirela: poti sa ma intorci, incet
cu spatele la tine
me: dai drumul
te sarut iar pe se
mirela: sunt aici
11:26 PM me: imi plimb limba pe sex, ingenunchiat in spatele tau
mirela: imi place
11:27 PM me: te patrund…
incet…
mirela: daa!
me: tare…
mirela: da
me: tare… incet
mirela: 🙂
me: tare
mirela: schimbi ritmul:)
me: te ador
da
tare
mirela: la inceput, am incet
mai
apoi, te simt din ce i nce ma iincordat..
me: incet
mirela: respiratia ma isacadata..
u deja juisez, imi palce
me: adanc
mirela: incet,
adanc
da
me: vreau sa intru mai adanc
mirela: e bine?
me: te trag spre mine
11:29 PM mirela: cat de adanc, seb?
🙂
me: ridica fesele cat mai sus
mirela: trage/ma
me: cat pot
mirela: da:)
bine
me: te trag
mirela: imi palce si mie
me: intu
intru
mirela: 🙂
me: te sarut
11:30 PM mirela: si eu
te ating, usor
me: simt ca incep sa nu mai pot
unde
mirela: 🙂
sunt cu spatele, seb , la tine
dar vreau sa fim in contact permanent
me: da
11:31 PM mirela: si simt nevoia sa te ating
cu mana
me: spune ce vrei
mirela: la ele, usor
me: atinge
mirela: in tim ce tu
ma patrunxi:)
me: da
mirela: la strang usor, imi place sa le simt tari
incordate:)
me: incet
vreau sa ma musti
mirela: iti simt o mana pe sanul meu
me: asa-i
mirela: de mana?
🙂
me: ce
mirela: seb, spune-m ica poti finaliza
!!:)
11:33 PM me: inca nu
mirela: prelungesti voluntar?
me: da-i drumul
incerc sa fii multumita
mirela: sunt la dispozitia ta..tu esti cel care actioneaza
si eu, al fel..
la mine deja s-a produs juisarea
orgasm e greu sa pot avea
me: vrea sa te sarut si pe anus,,,,vrei?
mirela: e ceva blocat in subconstient
incep sa ametesc, seb
nu ma irezist
vreau sa terminam, da?:)
le-am amestecat, le-am facut varza:)
🙂 ai terniat!!
me: da
mirela: da
te sarut
me: tu
te sarut
mirela: si nu t-as ma ida drumu ldi n brate, seris
11:36 PM me: si eu
mirela: eu, simt ca-s intr-un cuptor..am cred, febra
🙂
me: eu am terminat
mirela: dar poti sa stai langa mine:)
ma bucur
te sarut dulce
me: esti fantastica
11:37 PM mirela: oare?:)
11:38 PM me: fii tu
da
mirela: sper ca n-o sa adormi, acum:))
me: cert
nu
mirela: desi te dimti epiuzat:) de incordare si emotii
ai?
me: dar e o chestie asta
mirela: e o reactie normala
efortu lsi incordarea
me: am terminat
mirela: cred
11:39 PM me: am ajutat si cu manuta
mirela: da, dar ma refer la tot
bine, ce daca
me: la sfarsit
mirela: 🙂
me: a fost super
mirela: cand a ejacutat singura
11:40 PM me: tu
mirela: a fost de la faptul ca am inchis brisc, oare?
eu, am juisat putin..o sa dorm cu mana acolo..
me: bine
mirela: e incordata..nu pot sa ma linistesc usor..
poate, dupa o repriza de palns:)
o sa adorm
me: ai nevoie de mai mult