Dar dacă marijuana a vindecat cancerul? Un documentar subtitrat

Click pentru documentar http://vimeo.com/20843386

Nu demult am scris articolul La o marijuana cu Mario Vargas Llosa. Spuneam: „Când mi se interzice un lucru, prima reacţie, după accesul de furie, e să caut modalităţile de-a dribla constrângerea. Nu neg că sunt torenţial antisistem, că nu accept dogmele, că nu mă dau în vânt să primesc ideatic nimic de-a gata, la prima strigare. Am pretenţia să nu-mi folosesc scăfârlia ca radar pentru lozinci sau doar pentru fumat. Sau doar pentru sărutat, mâncat ori turnat lichide în stomac. E felul meu de-a mă respecta. Când am chef să beau un coniac, să citesc o carte sau să regulez o femeie- o fac cum îmi vine. Că greşesc, greşesc pe socoteala mea. Singura grijă e să nu le pricinuiesc pocinoace semenilor.

Aşa că, dacă am chef să fumez o marijuana, de ce nu? Dar de ce să ajung în puşcărie dacă sunt prins cu iarbă la mine? Că aşa au stabilit unii? Este corect, când corpul este al meu şi cele aproximativ 90 de kilograme ale sale nu aparţin statului? Sau aparţin şi vestea n-a ajuns până la mine?” Restul e aici http://www.agentiadecarte.ro/2011/07/la-o-marijuana-cu-mario-vargas-llosa/

Lasă un comentariu